odpowiedź na pismo reklamacyjne wzór

blogan

Temat: Kroniki uszkodzonych PLAYSTATION3 Awarie etc.
Nie mogli tak zrobic. Prawo mowi co innego... To jest odp. z federacji konsumentow. W mailu przedstawilem im problem po czym go wyslalem okolo 22 i nastepnego dnia z samego rana otrzymalem odpowiedz.

Szanowny Panie,

Może Pan złożyć reklamację sprzedawcy z tytułu jego odpowiedzialności
za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową. Z tego tytułu sprzedawca
odpowiada wobec kupującego konsumenta w przypadku stwierdzenia
niezgodności przed upływem 2 lat, na podstawie przepisów ustawy z dnia
27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o
zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.).
Od sprzedawcy może Pan żądać naprawy lub wymiany rzeczy na nową,
wyznaczając w tym celu termin 14 dni, z zastrzeżeniem, iż bezskuteczny
upływ tego terminu będzie równoznaczny z odstąpieniem przez Pana od
umowy sprzedaży i żądaniem zwrotu równowartości uiszczonej ceny.
Reklamację proszę złożyć na piśmie, za potwierdzeniem na kopii. W
załączeniu przesyłam wzór pisma reklamacyjnego.
Dodam, że reklamacja z ww. tytułu powinna być złożona sprzedawcy w
terminie 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności (pod rygorem utraty
uprawnień przewidzianych w art. 8; m.in. możliwość żądania naprawy,
wymiany, zwrotu ceny). Do zachowania terminu wystarczy zawiadomić
sprzedawcę o wykryciu niezgodności listem poleconym w ostatnim dniu.

Z poważaniem
Michał Herde
Federacja Konsumentów Oddział w Warszawie
www.federacja-konsumentow.org.pl
Użytkownik xXkillerjezXx edytował ten post 17 luty 2009 - 20:25:19
Źródło: ps3site.pl/forum/index.php?showtopic=1063



Temat: Rozczarowany Zetorem
Nazywam sięWojciech Puchaczewski, za pomocą tej strony chcę przestrzec potencjalnych nabywców NOWYCH ZETORÓW aby się mocno zastanowili . Dotej pory byłem zwolennikiem tej marki. W 1990 roku nabyłem nowego 7711 jest nie do zdarcia. Mimo że ma już 6500h moim dokładem do niego jest paliwo smary i oleje . a sąsiady mówią że jestem katem na ciągniki. Ufny wsolidność tej marki ,w roku2005 kupiłem nową FORTERRE 9641 .Moja radość trwała do drugiego przeglądu-- duży ubytek oleju silnikowego. Sprzedawca twierdził żebym się nie martwił że po dotarciu to minie a wrazie czego jest gwarancja. Przy wymianie oleju w serwisie poprosiłem mechanika aby nalano dokładnie do górnej kreski na miarce . Po 60h ubyło 1,5L oleju silnikowego po następnych 40h ubyło1L .Złożyłem pisemno reklamacje. Odpowiedż nadeszła bardzo szybko cytuję,,W odpowiedzi na Pana pismo z dn19.12.2006r,informujemy,że zużycie oleju w w/w ciągniku jest zgodne z normą-odsyłamy do instrukcji obsługi ciągnika[str228] . Reklamację oddalamy." Nie wierzyłem, myślałem że to żart zadzwoniłem do Kalisza. Rozmawiałem z dyr. teh.PAVEL LAJZA .Bardzo nie sympatyczny Pan, poinformował mnie że mam szczęście że tak malo bierze bo według wzoru ma prawo wziąść UWAGA 5,8Loleju silnikowego Kto nie wierzy niech sprawdzi sam tel. doKalisza 0625032385 prosić P. LAJZA
Ciągnik ma 400mh

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=1520


Temat: Dziwny wyciek, nie chcą uznać gwarancji.
Upewnij się że to któryś z elementów komputera zrobił zamieszanie. Dziura w kondensatorze nie musi być wielka by świetnie rozpylać jego zawartość. Tak to może wyglądać: http://media.photobucket.com/image/blown%20electrolytic%20cap/dmackay/P1030804.jpg

Jeśli znajdziesz taki element, użeraj się ze sklepem - zapytaj ich czy rżną głupa czy rzeczywiście nie mają pojęcia co to kondensator elektrolityczny.
Jak nie pomoże - zgłoś pisemne zawiadomienie o niezgodności towaru z umową. Tutaj znajdziesz wzór: http://www.impuls.police.info.pl/foto/druki/wz_04.rtf
Żądaj pieczątki z datą na kopii dla siebie. Sklep ma 14 dni na odpowiedź, jeśli nie odpowie - oznacza że reklamację uznano. Jeśli odrzuci reklamację - żądaj uzasadnienia na piśmie. Takie zabiegi zwykle wystarczają na cwaniaczków w sklepach, potem zostaje sąd.

PS. Sklep nie może Ci kazać gdziekolwiek odsyłać sprzętu - w ramach gwarancji konsumenckiej to oni jako sprzedawca przed Tobą odpowiadają i masz prawo reklamować w miejscu zakupu.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1444800.html


Temat: Whirlpool AWE 8525
Pralka firmy Whirlpool AWE 8525 przestała działać dokladnie miesiąc po upływie gwarancji.W trakcie wirowania grzałka przebiła bęben stalowy a plastikowa obudowa popękała.Zalalam sąsiadów a pralka jest do wyrzucenia.Na moje pismo reklamacyjne Whirlpoo odpowiedział po 5 tygodniach juz po mojej interwencji na poczcie proponujac naprawe w ich serwisie.Naprawa taka kosztuje tyle co nowa pralka.Sugestie dotyczace wady ukrytej zbagatelizowano.Do listu dołączyłam zdjęcia ale do tego nie bylo juz zadnego komentarza.Mam wrażenie że w dziale reklamacji posadzono paniusię ,która ma jeden wzór odpowiedzi na wszystkie reklamacje i nawet nie próbuje zająć stanowiska w spornej sprawie.Wniosek jeden.Nie polecam wyrobów firmy Whirlpool bo wyrażnie lekceważy ona klientów.
Źródło: okazje.info.pl/forum/viewtopic.php?t=2378


Powered by WordPress, © blogan